سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ruhollah313انتظار صبح

شب بیست ویک ماه رمضان شب بزرگی است که اتفاقات بزرگی در آن رخ داده در این شب حضرت عیسی به آسمان عروج فرمودوهمچنین این شب شب عروج ملکوتی و شهادت امیرالمومنین نیز می باشد که اهیت این شب را فراوان و قدر آنرا بالا میبرد واز طرفی این شب شب تقدیر مقدرات وبه نوعی شب قدر در پیشگاه خداوند است.

در این شب امیرالمومنین از این دنیای فانی رخت بربست که بیش از بیست و پنج سال تیغ در گلو و خار در چشم بودِ، ولی آیا این تیغ گلو وخار چشم درمان شد وازبین رفت؟ یا خیر پس از او به امام و حجت جانشین خود به ارث گذاشت؟ وهمینطور امام حسن مجتبی(علیه السلام) به اباعبدالله الحسین(علیه السلام) وایشان نیز به امامان بعد از خود تا برسد به محضر مقدس امام زمان(عجل الله تعالی فرجه).

حال این تیغ گلو و خار چشم چیست؟

آیا تا به حال خدای ناکرده خدای ناکرده تیغی در گلویتان گیر کرده که بالا یا پایین نرود ودر همان حال خاری نیز به چشم مبارکتان باشد چه حالی است؟ یک ثانیه اش هم عذاب است.

این تیغ گلو وخار چشم چیست که امیرامومنین را عذاب میداد؟

آیا مگر همان بقایای در سوخته نبود؟و حقی که از او پایمال شد توسط شیطان و اولیای شیاطین.

آیا امیر المومنین علی (علیه السلام)خلافت و حکومت را برای آبادی دنیا خودش میخواست یا برای احقاق حق مظلوم و اجرای عدالت؟

آیا حضرت زهرا دنیا پرست بود و تجملاتی؟ یا چادر وصله دار میپوشید در اوج دارایی و ثروت؟

پس چرا برای احقاق حق وبرگرداندن حکومت به امیرالمومنین جانش را داد؟ اینها که اهل دنیا نبودند؟

نکته همین جاست اینها حکومت را برای دنیا نمی خواهند، بلکه حکومت وسیله ایست برای سرکوبی ظالمان و خونخواران که باید در دست اولیا ی خدا باشد نه هیچ کس دیگر.

علی (علیه السلام) وقتی میدید مظلومی حقش غصب شده خاری در چشمش فرو میرفت ولی چه کند که دستانش را بسته بودند.

وقتی فریاد مظلومی برای احقاق حقش توسط حاکم ظالم وهمان طاغوت خفه میشد تیغ گلویش را زخم میکرد،و... بگذریم.

حالا این خار چشم وتیغ گلو اگر بیش از بیست و پنج سال مولا علی را می آزرد و بعد از آن سایر ایمه، حال این خار چشم وتیغ گلو که بسیار بسیار تیز تر هم شده بیش از یکهزار و صدو چهل و یک سال خورشیدی است که مولایمان حضرت ولیعصر(عج)را می آزارد.

آیا اگر همان روز امام نزد طبیبی میرفت، نمیشد این خار و تیغ را معالجه کند تا کار به اینجا نکشد؟؟!

نه خیر این کار شیعیان ومحبان مولاست ، نه هیچ طبیب و جراح دیگری، بدانید اگر همان روز مردم از ولی امرشان و جانشین پیامبر که خدا معین کرده بود حمایت میکردند وعهد خود را نمی شکستند دیگر نه تیغی بود درگلو ونه خاری در چشم.

حال آیا امروز ما فقط باید همه را به گردن همان مردم آن زمان بیندازیم و بگوییم اگر پدرانمان علی (علیه السلام)را یاری میکردند این حال وروز را نداشتیم نه خیر حال، امروز وظیفه شیعیان ومحبان حضرت ولی عصر (عج) است که اورا یاری و به سوی او رو کنند تا این خار و تیغ لعنتی نابود گردد.

متاسفانه ما با امروز و فردا کردن ظلم بزرگی به خودمان وسایر جوامع که سرگردان وحیران در انواع بلاها به سر میبرند و به دنبال منجی میگردند میکنیم و عامل تاخیر ظهور همین غفلتهای شیعیان است .اگر روز قیامت یکی از همین افرادی که از سرگردانی و نشناختن منجی  هلاک شده جلوی شیعه ای را بگیرد وبه او بگوید چرا با ول انگاری وسهل انگاری باعث هلاکت ورنج ما دردنیا شدی در صورتی که کلید سعادت در دستان شما بود چرا آنرا آشکار نکردید؟ اگر شما در امر تلاش برای تعجیل ظهور جدی میبودید جلوی گمراهی ها وفسادها ومرگ ومیرها گرفته میشدچه پاسخی خواهیم داشت؟؟؟

آری اگر همه بخواهیم واقعا به او میرسیم . او قرار نیست هیچ وقت بیاید!! بی خودی ننشینید تاکسی بیاید باید برویم تا به او برسیم، رمز ظهور همین است .

به امید اینکه بفهمیم بیچاره شده ایم ودشمنان از هر طرف ما را احاطه کرده اند و با این حال از خدا تعجیل در فرج امام زمان را بخواهیم و بدانیم فرج پس از ناامیدی است.

والسلام علیکم

 


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/10ساعت 3:14 عصر توسط روح الله قاسمزاده نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

افزایش آمار