سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ruhollah313انتظار صبح

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دینداری در عصر غیبت:

انسان دین داردر صدر اسلام عقایدو باور های دینی رااز پیامبر اسلام می گرفت و تعالیم خالص دین  با دریافت مستقیم ازمفسرواقعی وحی دریافت می کرد رسول خدارا می دید وازروش و منش وسیرهاو الهام میگرفت وپایه باورهای خود را استوار می ساخت و این امور در آسان کردن پذیرش حق نقش به سزایی دارند،اما انسان دیندار در این عصر از تمامی این دریافت های حسی به دور است وتنها براساس درک عقلی و تاریخی،پیامبروامامان معصوم را میشناسند وبه رسالت و امامت ایشان ایمان می آورد.

روزی پیامبر اعظم حضرت محمد(صلی الله علیه وآله وسلم) فرمودند: برادران من کسانی هستند که ÷س از شما اصحاب زندگی میکنند و به من ایمان می آورند،در حالی که مرا ندیده اند.

بی گمان دیندار بودن در زمان غیبت،ایمان افزون تری را میطلبد چرا که ایمان به وجود پیامبر خاتم وامامان معصوم و غیبت حضرت مهدی (علیه السلام) به نوبه خود ایمان به غیب است.

دینداری در شب غیبت،نیازمند بینشی است که انسان دیندار در پرتو آن بتواند در برابر تحریف ها،مسخ ها،شبهه ها ، تردیدها،تزلزلها و سرکوفت ها از درون وبیرون حوزه دین همچنان رویکرد دینی خود را نگاه دارد و با هیچ یک از این عوامل خلوص دینی و دینداری را در فکر و عمل از دست ندهد.

روزی پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله وسلم) فرمودند:به زودی پس از شما ، کسانی می آیند که نفر از آنها پاداش پنجاه نفر از شما را دارد.

اطرافیان حضرت گفتند: ای رسول خدا ما در جنگ بدر واحد وحنین در رکاب شما جهاد کرده ایم!و درباره ما آیه قرآن نازل شده است!!

حضرت فرمودند:اگر آنچه از آزارها و رنج ها که برآنان می رسد بر شما آید مانند آنان شکیبایی نخواهید داشت.

پایداری و استقامت بر دین حق در روزگار غیبت به پذیرش سختی ها و بیم ها و محرومیت ها و تنگناهای مادی خلاصه نمیشود،بلکه فشارهای سخت روحی و معنوی نیز بر آنها افزوده می گردد و چنانچه دینداری با صبر و بصیرت آگاهانه توام نباشد به تدریج و خیلی نرم نا امیدی ها روی می آورد د باور را از روح و فکر می ستاند.

حضرت امام صادق (علیه السلام) فرمودند: قطعا برای صاحب الامر غیبتی است ، کسی که در آنزمان دینش را نگه دارد هم چون کسی است که درخت خارقتاد را با دست بتراشد وحضرت در جاهای مختلف سوگند های پیاپی که دلالت بر اصل امتحان ودشواری دینداری در عصر غیبت دارد اشاره میفرمایند.

فتنه ها هرچه به زمان موعود نزدیک تر میشویم سخت تر و پیچیده تر میشود، که فقط با سلاح بصیرت در دین میتوان جان سالم بدر برد و این آتش کف دست را ابراهیم وار گلستان نمود به اذن الهی.

 ما امروزه وارد جنگی عظیم و همه جانبه از سوی دشمن مان شیطان شده ایم ، نه امروزه بلکه از ابتدای خلقت آدم این جنگ آغاز شد ولی در آخرالزمان به اوج خود میرسد.

این جنگ ،از نوع جنگ نرم است که قربانیان آن شامل همه میشود، از زنان و کودکان گرفته تا پیر و جوان همه وهمه...

تک چشم جادویی

در این جنگ بر خلاف جنگ سخت و ملموس که قربانیان آن شهید و به درجات اعلی بهشت صعود می کنند بلکه تلفات آن به اسفل السافلین دوزخ سقوط می کنند.

در جنگ نرم دو سرزمین تسخیر می شود ،سرزمین دل و سرزمین ذهن انسان. امروزه اسلحه این جنگ نامریی از کنج هر خانه ای سر بر آورده ، تک چشم جادویی که با اتصال به منبعی شیطانی دل وذهن مخاطب خود را به تسخیر در می آورد ولی خیلی خیلی نرم و آرام بوسیله سرگرمیها،سریالهایش، بافیلم هایش که همه ضد دین و خارج از مرزهای قرمز دینی هستند.

برنامه ها و شبکه هایی که اهداف پلید آماده سازی برای نظم نوین جهانی یا همان نظم نوین شیطانی را بر عهده دارند.

این هجمه و این جریان ضد الهی از ابتدای خلقت آدم تا کنون بی سابقه بوده و این بیانگر نزدیک بودن وقوع اتفاقی بی سابقه در عالم نیز هست!

اما مقلب القلوب خداست و اوست که دلها را زیر و رو میکند، جریاناتی که امروز در عالم در حال رخ دادن است برهم زننده برنامه نظم نوین شیطانی و نوید دهنده نوعی نظم نوین الهی در جهان است که انشاءالله با ظهور موفور السرور حضرت مهدی (علیه السلام)

حکومت طاغوت از سراسر گیتی جمع شده و حاکمیت الله به جای آن مستقر خواهد شد، انشاءالله.

(((((همه رو بیدار کنید داره آفتاب در میاد!)))))

 

 

 


نوشته شده در شنبه 89/11/16ساعت 1:49 عصر توسط روح الله قاسمزاده نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

افزایش آمار