سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ruhollah313انتظار صبح

 

ایام بسیار حزن آلود و غمباری است،هر مسلمان بیداردلی در غم شهادت نبی مکرم اسلام عزادار و داغدار است.

شهادت آخرین پیامبر ،پیامبر موعود که دینش کاملترین ادیان الهی و دینی است جهانی که قرار است علیرغم میل کفار ومشرکان جهانی گردد و عالم سراپا تسلیم ذات اقدس الهی انشاالله.

پیامبری که غریبانه زیست و غریبانه از این دنیا رخت بربست ،همو که فرمود:((هیچ پیامبری به اندازه من اذیت نشد.))

پیامبر اعظم سالروز شهادتش مصادف شد با پاره جگرش حضرت امام حسن مجتبی کریم اهل البیت همان امام غریبی که سالها خون جگر خورد،همو که شاهد احوال کوچه بود، همو که سجاده از زیر پایش کشیدند هنگام نماز،او که رازهای مگو دردل داشت و او که تنها ترین سردار بود.

تربت خاکی و بی سایبان و غریبانه اش شاید نزدیکترین نشانه از آن تربت بی نشان مدینه باشد،همو که بهانه خلقت بود و مسلمین بجای تسلی دل داغدارش او را بین درو دیوار مضروب ساختند ،آخر پدرش خبر خوشی برای دل داغدارش داده بود که از همه زودتر به پدرش ملحق خواهد شد.

داغ علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) نیز دل هر مومنی را می سوزاند،که این همه مصایب دردناک را به محضر مولایمان حضرت ولیعصر(عج)تسلیت عرض مینمایم.

اما امروز در جهان عرب و در جغرافیای خاکی خاور میانه شاهد تحرکاتی انقلابی و زلزله وار هستیم که دارای اهمیتفراوان است برای هر مسلمان آگاه ومنتظر.

روایات شریف از وجود التهاب ودرگیری گسترده در نزدیکی ظهور در مصر خبر میدهند و بیان میکنند که حاکم مصر در فاصله ای نزدیک به ظهور توسط مردم کشته شده و این کشور دستخوش درگیریهای بسیاریست.

ورود نیروهای خارجی به مصر از کشورهای غربی  و عربی شمال آفریقا در روایات عصر ظهور گزارش شده است که میتواند به بهانه تامین امنیت و در قالب نیروهای حافظ صلح عربی و غیره باشد.

تداوم جو اسلامی وحرکت انقلابی مردم مصر تا هنگام ظهور و استقبال از امام عصر(عج) و سپاهش توسط مردم این سرزمین توسط روایات بیان گردیده است.

حجت الاسلام والمسلمین کورانی محقق ونویسنده کتاب عصر ظهور نیز تحولات حاضر را بسیار شبیه به اخبار وارده در روایات دانسته است.

اما کشورهای غربی و در راس آنها آمریکای جنایتکار دلشان برای مردم نمی سوزد بلکه آنها نگران طرح شیطانی خاور میانه بزرگشان به مرکزیت اسراییل ونظم نوین جهانی خود هستندکه شاهد خراب شدن تمام این برنامه هایشان هستند.

آنها حاضر نیستند به هیچ وجه خدمتکارشان یعنی دیکتاتور نا مبارک مصر را از دست بدهند، اما اگر مجبور شوند مبارک را نیز مثل دستمالی کثیف دور می اندازند و با حیله دموکراسی سعی در تحریف و انحراف حرکت اسلامی مردم خواهند کرد.

دیکتاتور مصر همان متحد اصلی اسراییل کثیف به همراه حکومت فاسد آل سعود است،که اگر این حکومتها سرنگون و ساقط شود ضربه ای عظیم وسخت بر پیکره اسراییل وارد میگردد.

(همه با هم دعا کنیم برای غلبه اسلام ومسلمین بر کفر و شرک جهانی و صهیونیزم بین الملل.)

خبر آمدنت مثل نسیم می رود کوی به کوی

میرود شهر به شهر، کشور به کشور

مردمان یمن و تونس و مصر و اردن

همه عالم به تمنای تو برخواسته اند، شور و حالی بر پاست

خبروعده آمدنت نزدیک است.

(((((همه رو بیدار کنید داره آفتاب در میاد!)))))

 

 


نوشته شده در جمعه 89/11/15ساعت 10:3 عصر توسط روح الله قاسمزاده نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

افزایش آمار